jueves, 2 de abril de 2020

XOVES DIA 2 DE ABRIL ENLACES PARA TERCEIRO DE PRIMARIA

GOOD MORNING EVERYONE.


Hoxe vou a facer dúas entradas diferenciadas.
Primeiro os enlaces ao activity book co que estamos traballando.
E segundo recordarvos o meu correo para que me enviedes os traballos, debuxos, propostas dos peques. Xa sei que moitos me seguides desde hai case tres semanas. Moitxs bereberechiñxs están traballando increiblemente ben. Para os que vos incorporastes esta semana, vos recomendo o traballo diario dende o dia 15 de marzo. Así vos poñedes ao día, non é moi tarde.....bueno, un pouco!!!Desde o 13 de marzo está colgado na páxina web do cole o meu blogue. 
Correo:  


evaftorres@gmail.com


Para os de terceiro que aínda non sabedes, aquí me podedes mandar o traballo diario dos vosos fillxs. 
Xa o contei en moitas outras entradas pero o volvo a repetir: NON É AVALIABLE. E ata o día de hoxe non temos outras indicacións de avanzar na materia. 

Se tedes algunha dúbida podedes mandarme un correo.

Agora para todxs:

O enlace que vos deixo agora non é o do libro que temos actualmente. O noso libro chámase BEEP, e este que vos deixo é go3. A razón é simple. Levamos xa 6 anos con este libro( que é o que di a lei) Cada ano se innova máis e se fai materiais moito máis dixitais. Os novos libros están máis preparados a nivel dixital e estanos poñendo en aberto.

Como nos organizamos??

Descargades o libro:

GO 3 LIBRO DE TERCEIRO



OLLO!!!! ABRIR CON GOOGLE CHROME


REPASADES O TEMA 1
Días da semana
Horas
My favourite...
Routinas
Medios de transporte
Have you got
Todo dado.

Así pois, mirade os exercicios e os podedes facer na libreta. Buscar algunha palabra que non entendades e copiala na libreta.

Se tedes algunha dúbida me escribides
Saúdos


No hay comentarios:

Publicar un comentario