miércoles, 29 de abril de 2020

Xoves 30 abril

Bos días familias.

Hoxe é o último día do reto das ventanas( entre outras cousas orque vos quedades se vistas)


My favourite word is ...........
Tedes que escribir e debuxar a vosa palabra favorita en inglés.





Cando rematemos este reto tedes dúas opcións, ou sacalos e pegalos noutro sitio, ou deixalos na ventana.
Unha boa idea é repasalo diariamente. Como sabedes, todos os días cando comezo a clase vos fago un par de preguntas a cada un. Así que agora xa tedes as respostass e as podedes escribir, ler, repasar ou grampar e facer un libriño.

Ata a semana que ven non vou a subir máis fichas. douvos vacacións peeeerooooo imos comezar un novo reto o luns.

Nome do reto:   non sei, tédesme que axudar a escollelo.
Que temos que facer: mandarme un correo 
evaftorres@gmail.com decíndome que  participo ades no novo reto.
Asignareivos unha letra a cada un e tedes que buscar unha palabra en inglés que non saibades
Facer un debuxo e mandarmo ao día seguinte.
Cada día irei subindo as fotos que me mandades e tedes que facer na vosa casa o abecedario de novas palabras.


O tamaño o decidides vós, máis grande ou pequeno tanto me ten. Eu publicarei a foto e o nomme do alumnado que o fixo. Porfa, familias, mandádeme foto para non ter que cambiar de formato que non me chegas as horas do día.
Se tedes algunha dúbida ma facedes cando me mandedes o correo.

Eso sí, imos escoitar un pouquiño en inglés. É importante escoitar un pouco cada día.






No hay comentarios:

Publicar un comentario