Espero que vos atopedes con moita saúde e forza para afrontar o novo trimestre. Segundo o último comunicado da xunta temos que seguir repasando contidos e titorizando alumnos. Tedes máis información na páxina web do cole.
Antes teño varias cousas que comentaros:
-Para os que se incorporan agora recórdovos o meu mail:
evaftorres@gmail.com.
- Comezade desde o venres 13 de marzo, data de inicio do traballo on line. Seguides as pautas diarias.
- Máis cousas: encantáronme as vosas tendas.💓💓💓💓, eso sí, sodes moi careiros. Mi madriña que precios!!! Vos aproveitades das circunstancias ;). Vaia traballo fixestes!! Os vídeos e audios son impresionantes. Moitas grazas.
Así pois, comezamos a traballar repasando, cantando e xogando.
Hoxe imos falar do abecedario.
The abc´s song
A ver quen se acorda, porque volo dixen, cal é a letra que non teñen os ingleses???
Xa é a primeira pregunta que me tedes que contestar.
AQU TEDES UN POSTER
Infantil,1º,2º,3º
Hoxe propóñovos un challenge, unha actividade diferente e divertida.
Tedes que buscar cousas pola casa con todas as letras(valen cores, tamaños...)
Por exemplo:
a- apple (escribides apple e poñedes a mazá)
b- ball
c- cat
Así ata atopar un obxecto con cada letra.
Dúas variantes:
1º Só facer con vocabulario que saibades.
2º- buscar como se di e aprender palabras novas (todo o que os nenxs queiran saber como se di en inglés)
ACROSTIC POEMS
Que tal se facemos un co voso nome?
O meu é faciliño:
E- elephant
V- vulture
A- apple e facemos un debuxiño.
Tedes moitas ideas, escollede a que máis vos guste e a traballar.
Que tal se facemos un co voso nome?
O meu é faciliño:
E- elephant
V- vulture
A- apple e facemos un debuxiño.
Tedes moitas ideas, escollede a que máis vos guste e a traballar.
O importante é que escriban un pouco.
Infantil!!! - Veña, seguro que me seguides impresionando.
FICHA DE ABECEDARIO para 1º,2º,3º
xogos premede aqui
E aquí tedes unha historia
E por último: WORD OF THE DAY
xogos premede aqui
E aquí tedes unha historia
E por último: WORD OF THE DAY
CARTOON
No hay comentarios:
Publicar un comentario