lunes, 16 de marzo de 2020

MARTES 17 DE MARZO Head,shoulders,knees and toes

MARTES 17

HELLOOOO.
HOW ARE YOU?
Que tal vos estades portando? Seguro que moi ben.
Comezamos a traballar un pouco?
Let´s go.
Preguntas:
What´s your name? My name is.....
How old are you? I´m .....
What´s the weather like? It is....
Repasamos o vocabulario da familia de onte.
E hoxe, imos bailar un pouco máis. Tedes que ensinarlles as vosas familias como se fai. Recordade que eles non saben.


GOOD MORNING




E AGORA....




Pero teño unha sorpresa...



hehehe,  are you tired?? happy???
Recordade que toes, son as dedas( dedos dos pés).Moitos vos confundides e despois andamos a sacar os calcetíns nas clases para ensinarme os toes. "Show me your toes".
Come on, show me your toes!!!

veña que estou esperandoooooo.

Ufffff, como cheira aquí, mi madriña.

Por certo, what colour are your socks? ( non quero ver caras de non me acordo do que era socks).


Pero das partes do corpo aínda sabemos máis, non sí?


Berberechos de 1º e 2º:
Repasamos vocabulario:
head
shoulders
knees
toes
eyes
ears
mouth
nose
chin ( a miña favo)
arm
leg
foot

Xa sabemos unhas poucas, eh??
Tédelas que escribir varias veces, podedes usar crayons, felt-tip, pens, pencils. Pero que quede bonito e ordenado. E despois facemos un debuxo de cada unha. 
Cada día podemos facer o traballo nun folio ou nunha libreta. Se ppoñemos todo o vocabulario xunto pode quedar moi bonito. Senon tedes libreta usade folios, pero se remexedes por casa seguro que atopades algunha libreta sin acabar, esa é perfecta!

TERCEIRO

Repasamos:
1-What´s you name?
2-how old are you?
3-what´s the weather like?
4- My surname is Fernández:
 what´s your surname?

Pero por escrito... non roñedes!!! que vos estou escoitando.
Despois respondedes:

1-How many legs have you got?
I have got....( Recordade: I (yo) escríbese sempre con........non escoito....maiúscula(capital letters)
2- How many eyes have you got?

3- How many noses have you got?

Como se escribe fuciño en inglés?.......

....................................................
Cómo que non sabedes??????
Explicádelle o chiste a vosas familias.